Upravit stránku

Aktuální nabídky práce a zaměstnání v naší společnosti

Vítejte v naší sekci kariéra, zde naleznete aktuální přehled pracovních příležitostí v naší společnosti.

 

Aktuálně hledáme do našeho týmu tyto pozice:

 

  • Ekonom/ka
  • Asistentka obchodu a managementu

Ekonom/ka

 

Co od Vás očekáváme:

  • úzkou spolupráci účetního oddělení
  • porovnávání a vyhodnocování výrobních, provozních a marketingových nákladů
  • přípravu a aktualizaci rozpočtů
  • přípravu požadovaných analýz
  • tvorbu a realizaci firemní metodiky a kontrolních mechanismů a nástrojů
  • analýza profitability obchodních zakázek a středisek
  • kontrola nákladů a sledování hospodaření jednotlivých zakázek a středisek
  • plánování a reporting cash-flow, sledování čerpání investičních akcí
  • tvorba směrnic a metodických pokynů

Co požadujeme:

  • VŠ popřípadě SŠ ekonomického směru
  • praxe na pozici auditor nebo ekonom min. 5 let
  • znalost všeobecného účetnictví, daní, DPH a souvisejících procesů
  • znalost mzdové a personální problematiky výhodou (mzdy zpracovává externí firma)
  • znalost výrobní nebo strojírenské firmy z pohledu ekonomického řízení
  • pokročilejší znalost MS Excel
  • ŘP sk.B

Co nabídneme my Vám:

  • zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
  • přátelský kolektiv
  • motivující finanční ohodnocení a benefity
  • nástup ideálně co nejdříve či dohodou

Platové ohodnocení:

  • základní plat 45 000, - 60 000,- Kč včetně osobního ohodnocení

Asistentka obchodu a managementu

 

Co od Vás očekáváme:

  • podpora obchodního oddělení a managementu společnosti
  • organizační a administrativní podpora obchodních aktivit firmy
  • tvorba, evidence a správa dokumentů
  • zadávání dat do informačních systému a jejich editování
  • podpora chodu kanceláře a její správa
  • příprava reportů a analýz pro vedení společnosti

Co požadujeme:

  • znalost práce na PC a programů MS Office
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • komunikativnost, mluvený i písemný projev na vysoké úrovni
  • samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
  • ŘP sk.B
  • AJ na komunikativní úrovni podmínkou, případně další jazyk výhodou 

 

Co nabídneme my Vám:

  • zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
  • přátelský kolektiv
  • motivující finanční ohodnocení a benefity
  • nástup ideálně co nejdříve či dohodou

Platové ohodnocení:

  • Základní plat 23 000, - 27 000,- Kč včetně osobního ohodnocení

V případě Vašeho zájmu o naši pozici mě kontaktujte na emailu: info@kmosek.com. Těším se na vaše reakce. Kontakt: Mgr. Petr Kmošek, HR interim manager +420 605 733 267