Kalové čerpadlo PH-1200

Kalové čerpadlo PH-1200

Kalové čerpadlo PH - 1200 je určené jednotkám HZS k doplnění cisternových stříkaček…

Dotazy k produktu a objednávka

Vaše dotazy týkající se tohoto produktu vyřídíme:

  • Telefonicky na čísle +420 466 985 890.
  • E-mailem po odeslání formuláře.

Tento produkt a mnohé další můžete

Objednávat na našem eshopu

Kalové čerpadlo PH - 1200 je určené jednotkám HZS k doplnění cisternových stříkaček z volných přírodních zdrojů, k odčerpávání vody ze zatopených nebo zaplavených prostor. Další využití kalového čerpadla PH - 1200 je možné např. v zemědělství, na stavbách apod.

  • Kompletní verze kalového čerpadla PH - 1200 je opatřena výklopným madlem a pojezdovými válečky, které pomáhají k lepší manipulaci s kalovým čerpadlem.
  • Základní verze kalového čerpadla PH - 1200 touto výbavou opatřena není a k manipulaci čerpadla slouží pouze ocelový rám.
  • Saní a výtlak kalového čerpadla PH - 1200 je opatřen rychlospojkou (typ B75).

POZOR: Prostory nesmí být uzavřené. Nebezpečí otravy oxidem uhelnatým.

Hlavní technická data:

Max. průtok 1 210 l/min
Max. výtlačná výška 26 m
Max. sací hloubka 8 m
Nasávací otvor Spojka B75
Výtlačný otvor Spojka B75
Motor Honda GX 270
Výkon motoru 6,3 kW / 8,4 HP
Objem palivové nádrže 5,3 l
Palivo Natural 95
Rozměry zařízení (D x Š x V) 690 x 540 x 535 mm
Suchá hmotnost (bez náplní) 69 kg

Informace pro objednávku:

Název: Kalové čerpadlo PH - 1200 kompletní
Katalogové číslo: vv 285
Rychlá objednávka v e-shopu: Objednat z e-shopu

Název: Kalové čerpadlo PH - 1200 základní
Katalogové číslo: vv 286
Rychlá objednávka v e-shopu: Objednat z e-shopu

Sací hloubka

Výtlačná výška

Vaše dotazy k produktu nám napište do rychlého kontaktního formuláře:

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.



© 2017, Pavliš a Hartmann spol. s r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑